31 January 2015

Testimoni AisKrim Pasu


peh-peh tengok niiii .................






Gempar sana sini promote aiskrim pasu ni so teringin la jugak nak try. Nasib ada kawan lama tuisyen Fana jual. Apalagi order la dengan dia .Kebetulan dia order durian creepe dengan Fana .cun sangat la tuu. Support bisnes kawan-kawan .


memang AWESOME !

Sekali cuba pasti nak lagi . Murah murah sepasu Rm5.00 nett .huhu..

Kreatifnya manusia mencipta sesuatu yang baru . tak pernah terfikir pun pasu bunga plastik tu boleh mendatangkan keuntungan . Tahniah kepada penemunya . Your idea is unique and wonderful .

Cantik
Comel
Sedap

Terdapat pelbagai pilihan perisa seperti coklat , strawberi , dan vanila .


bottom layer=nestum
middle layer=aiskrim
top layer=serbuk oreo

turut disediakan topping seperti gula manik dan daun pudina





Saya sudah anda bila lagi

CUBA jangan tak cuba. Pasti Menyesal 

Berminat ?



Hubungi 


Whatsapp 0177319366 (Puan Habibah) / 0177888365 (Pqa). 
SATU PASU RM5.00 SAHAJA. 
Flavor vanila, coklat & strawberi.
Self pickup di Taman Pontian Jaya.
Jom like page kami Aiskrim Pasu.













12 comments:

Saljiah Zafirah said...

lame jug duk tenung, aiskrim rupanya mcm xpercaye..hihi

fatynnajwa said...

hehehhe. unik kan . kalau tengok sekali je macam pasu bunga pakai tanah bakar.hahahaha..
try la .

Busyra Bt Takiyudin said...

sedapnya. tak try lagii. kena try ni.. hehe

Hanis Amanina said...

menarik sangat. try angkat sesuduuu, nak tgk isi pasu tu hehe

Ayu Jafri said...

mcm2 skr ni kan?kreatippp sungguh!hihi...jgn ada aiskrim telaga pulak lepas ni sudaa... haha. salam kenal.akk follow sini ye...

dyanzakhi said...

salam singgah dan follow :))

fatynnajwa said...

try jangan tak try . huhu

fatynnajwa said...

sedap sangat menyuap . sampai licin tak dan nak amik gambar >.<

fatynnajwa said...

kan.tahu takpe. rakyat malaysia pandai mencipta. hahaha.
hyehye. salam perkenalan. tq kak

fatynnajwa said...

wsalam. thanks .

WAN SHARIFATUL FATIHAH WAN YUSOFF said...

Dapat skali dgn pasu memang berbaloi la Rm5 tu.Ada tak jual kat Bandar Baru Bangi Sel? Kalau la ada saya nak!

Rafzan Tomomi said...

aiskrim pasu ni memang tengah trending sekarang, teringin jugak nak rasa makan aiskrim dalam pasu ni. hee
Saya singgah & follow yer #6 , please followback :)
http://www.rafzantomomi.com/2015/02/februari.html